Нова глобална платформа за продуктово съдържание ще заработи и в България до средата на годината

5 април 2021, 14:50 653

Българските компании ще могат да съхраняват, синхронизират и споделят данни за продуктите си със своите потребители и търговски партньори с по-голяма точност и по-малко допълнителни разходи

Нова колаборация на международната организация GS1 и немската софтуерна компания atrify се очаква да заработи до средата на тази година. Услугата, от която ще се възползват българските компании, е нова платформа за продуктово съдържание, сертифицирана по стандарта GS1 GDSN (Глобална мрежа за синхронизация на данни). Благодарение на нея компаниите ще могат да съхраняват, споделят и синхронизират данни за продуктите си с по-малко допълнителни разходи, съобщават от GS1 Bulgaria.

Новата услуга позволява ефективно управление на продуктовото съдържание, което ще помогне на бизнеса да отговори на по-сложните изисквания на потребителите, търговските партньори и регулаторните органи за достъп до продуктови данни. Приложението ще позволи на търговците и доставчиците да увеличат международните си продажби, като предоставя както на търговците на дребно, така и на потребителите по-точна информация за предлаганите от тях продукти, допълват от GS1 България.

В съвместния проект е заложен Глобалният модел на данни GS1 Data Model, който е необходимо изискване при обмен на данни за продуктите в световен мащаб. Този модел, в комбинация с интуитивното приложение на atrify, създава възможност за бързо и безпроблемно управление на данните, без забавяне при имплементирането им.

С цел да се избегне многократното въвеждане на данни, от компанията заявяват, че работят в посока на интеграция с мобилното приложение Бг Баркод. Чрез него потребителите ще могат да проверяват легитимността на баркода и да получат информация за продукта директно от първоизточника (производителя или собственика на марката).

GS1 e международна организация, която предлага разработване и внедряване на глобални стандарти и решения, с които се повишават ефективността, видимостта и устойчивостта на продуктите по цял свят. Използва се от над 2,5 млн. компании, които извършват над 6 млн. транзакции дневно.

Atrify е продуктова платформа, която позволява на повече от 20 000 компании да споделят точно и надеждно съдържание с потребителите от цял свят.

ДРУГИ НОВИНИ

филтър по тема:
покажи още
абонамент