Гражданите и бизнеса могат да получават помощ чрез телефонна линия
Целта е оказване на подкрепа на семействата и компаниите
От Министерството на труда и социалната политика напомнят, че всеки, който се нуждае от информация или желае консултация, би могъл да използва безплатната национална телефонна линия.
Социалното ведомство посочва, че от началото на пандемията у нас – през март месец, до момента 33 000 души са провели консултации по телефона чрез колцентъра на министерство. Сред най-често задаваните въпроси са какви възможности има за подпомагане на гражданите, а също и детайли около мярката в помощ на бизнеса 60:40. Гражданите се интересуват и от начините да им бъде издаден болничен лист заради коронавируса, както и как ще се изплащат помощите за деца, показват данни на социалното министерство.
Всеки ден бива предоставяна и информация за това къде в различните населени места се предоставят безплатни хранителни продукти на нуждаещите се. Тази възможност е осигурена благодарение на финансиране по оперативна програма „Храни“.
Телефонът, на който може да бъде получена актуална информация за ограничителните мерки в страната, е 0800 88 001.
ДРУГИ НОВИНИ
Ресурси по Видове
- Актуални Авторски Ресурси (3673)
- Статии (96)
- Становища по Казуси (483)
- Стопански Операции (171)
- Уроци (222)
- Сметки от Сметкоплан (217)
- Видеоуроци (140)
- Примерни Документи (177)
- Калкулатори (31)
- Примери към Калкулатори (129)
- Резюмирани Разпоредби (578)
- Базови Примери към Членове (575)
- Резюм. Съдебна Практика (819)
- Резюм. Указания от Институции (66)
- Фишове на НАП (200)
- Нормативни Актове (520)
- Учебници (2)
- Тематичнo Резюме на Закон (4)
- Базови Примери към Закон (7)
- Наръчници на НАП (2)
- Новини (3288)