Електронните услуги на НАП са спестили 300 млн. лева за 2020 г.
Агенцията е на челно място сред дигиталните институции в страната
Електронните услуги на Националната агенция за приходите (НАП) са били използвани повече от 120 млн. пъти през 2020 г., съобщават от ведомството. Това е спестило на бизнеса и гражданите повече от 300 млн. лева от административни разходи само през изминалата година.
Три милиона потребители са се възползвали от различните услуги на агенцията през 2020 г., като най-популярни остават онези, свързани с подаването на годишни данъчни и осигурителни декларации, подаване на справки и документи, подаване на искания за издаване на удостоверения, регистрация по ЗДДС, проверка на здравен статус и регистрация на самоосигуряващи се лица.
Електронните услуги на НАП я поставят на челно място сред дигиталните институции в страната. Около 1 млн. граждани имат персонален идентификационен код (ПИК) на НАП, който им позволява да достъпват услугите на агенцията по електронен път.
ДРУГИ НОВИНИ
Ресурси по Видове
- Актуални Авторски Ресурси (3673)
- Статии (96)
- Становища по Казуси (483)
- Стопански Операции (171)
- Уроци (222)
- Сметки от Сметкоплан (217)
- Видеоуроци (140)
- Примерни Документи (177)
- Калкулатори (31)
- Примери към Калкулатори (129)
- Резюмирани Разпоредби (578)
- Базови Примери към Членове (575)
- Резюм. Съдебна Практика (819)
- Резюм. Указания от Институции (66)
- Фишове на НАП (200)
- Нормативни Актове (520)
- Учебници (2)
- Тематичнo Резюме на Закон (4)
- Базови Примери към Закон (7)
- Наръчници на НАП (2)
- Новини (3218)