Съдържание:
Правят ли се вписвания в трудовата книжка на служител при изплатено обезщетение за оставане без работа?
Фактическа обстановка
На служител е прекратен трудовият договор поради съкращаване на щата. Един месец по-късно той се явява в предприятието и подава молба за изплащане на обезщетение за оставане без работа. Обезщетението му е изплатено и в НАП са подадени следните декларации: Декларация образец 1 (с данни за осигуреното лице) и Декларация образец 6 (с данни за дължими вноски и данък по чл.42 от ЗДДФЛ).
Въпроси
Необходимо ли е периодът, в който служител получава обезщетение за оставане без работа, да бъде вписан в неговата трудова книжка?
Периодът, в който служител получава обезщетение за оставане без работа, зачита ли се за трудов стаж?
Становище
Основано на