Задай въпрос тук
Tanya  Todorova Tanya Todorova Потребител

Подаване на декларации и справки от самоосигуряващи се



Здравейте !

Имам фирма ЕООД като едноличен собственик. Дейността ще бъде търговия на промишлени стоки. Интересува ме от кой момент трябва да подам декларация като самоосигуряваща се в НАП - от първата фактура на името на фирмата за направени разходи /за оборудване на магазина, зареждане на стока и др. разходи/ или от включването на касовия апарат към НАП и реално започване на търговската дейност?

Знам, че декларацията се подава в 7 дневен срок, а периодът между двете дейностти реално ще бъде повече. Бихте ли ми казали и какви месечни и годишни декларации и справки се подават от самоосигуряващите се и в какви срокове?

Благодаря Ви предварително!



Отговори

  • Декларацията за регистрация на самоосигуряващо се лице се подава в 7 дневен срок от реалното започване на дейността на фирмата. Нормално е преди да започне работа фирмата да наеме помещение, да направи ремонт, да закупи стока и да направи други разходи, с които да се подготви за започване на нейната дейност и да получи фактури за тези разходи. Датите на тези фактури ще предшестват датата на реалното започване на дейност на фирмата. Това обаче не означава, че фирмата работи.

    След като фирмата започне да работи за нея ще възникнат още много задължения за подаване на справки, декларации и отчети към държавните институции. За по-вече информация ни потърсете - 0888733209.
  • За да коментирате е нужно да сте регистриран в системата

Свързани документи със ЗДДФЛ