Задай въпрос тук
Аксиния  Дамянова Аксиния Дамянова Потребител

Бюро по труда



Здравейте,

ЕТ, водещо едностранно счетоводство, има наето лице по програма "Подкрепа за заетост". Начисляват се и се изплащат заплата и осигуровки и след това Бюрото по труда възстановява средствата. Трябва ли да се отразят като приход и като разход на фирмата? А за м.ноември и декември всичко е изплатено, но постъпленията от Бюрото по труда ще дойдат през 2014 г. как трябва да се постъпи?

Благодаря предварително!



Отговори

  • Начислението на работната заплата и осигуровките за сметка на работодателя ще бъдат разход на фирмата. Прихода ще се признае когато сумите постъпят по банковата сметка на фирмата, но не и преди това.
  • За да коментирате е нужно да сте регистриран в системата