ОДЗ № 14 "Изгрев" ОДЗ № 14 "Изгрев"

Утвърждаване на длъжностна характеристика



Старата длъжностна характеристика на служител не е актуална и има необходимост да се промени в частта "Изисквано образование и квалификации". Синдикатите трябва ли да участват в подготовката на новата длъжностна характеристика и необходимо ли е тяхното съгласувано мнение? Или това е самостоятелен акт на работодателя - изработването и утвърждаването на длъжностната характеристика?



Отговори


  • Здравейте,

    По правило няма нормативни изисквания за съдържанието на длъжностната
    характеристика или задължителен образец. Всеки работодател сам разработва и утвърждава длъжностна характеристика за всяка длъжност.

    Ако се наложи Работодателят може едностранно да прави промени в длъжностната характеристика на работниците и служителите.
    Имайте предвид, че лицата, чийто длъжностни характеристики се променят, трябва да бъдат запознати с промените в техните задължения.

    Повече информация можете да намерите на :

    http://balans.bg/718-3-5-dlyjnostna-harakteristika/

    Поздрави,
    Ивелина Георгиева
  • За да коментирате е нужно да сте регистриран в системата

-->