Анелия Димитрова Анелия Димитрова Потребител

Регистрация на ЕООД



Здравейте,

Бих искала да попитам какъв е набора от документи, които трябва да се подадат в търговския регистър за регистриране на ЕООД?

Благодаря Ви!



Отговори

  • Здравейте,
    Наборът от документи зависи от конкретния случай и спецификите на новоучредяваното дружество, поради което не може да Ви бъде даден точен и конкретен отговор.
    Най-общо необходимите документи са посочени в чл. 19 и 20 от НАРЕДБА № 1 ОТ 14 ФЕВРУАРИ 2007 Г. ЗА ВОДЕНЕ, СЪХРАНЯВАНЕ И ДОСТЪП ДО ТЪРГОВСКИЯ РЕГИСТЪР.

    Поздрави,
    Йордан Костов
  • Фирма Кадастра Къмпани ООД разполага с екип от млади и опитни юристи. Фирмата предлага комплексно правно обслужване и работи успешно с български и чуждестранни физически и юридически лица, като осъществява дейността си със свободно ползване освен на български и английски език при кореспонденция и изготвянето на документация.
    Документите, необходими за регистрация на ЕООД са:
    Заявление Образец А4 за вписване на обстоятелства относно дружество с ограничена отговорност;
    Учредителен акт;
    Решение на едноличния собственик на капитала за учредяване на дружеството и за назначаване на управител;
    Договор за възлагане на управлението;
    Декларация от управителя, че отговаря на изискванията на ТЗ;
    Нотариално заверено съгласие и образец от саморъчния подпис на управителя;
    Декларация относно истинността на заявените за вписване обстоятелства и приемането на представените за обявяване актове;
    Декларация , че заявлението и приложените към него документи са предоставени от заявителя;
    Вносна бележка за заплащане на държавната такса за регистрация на ЕООД
  • За да коментирате е нужно да сте регистриран в системата

-->