Йорданка Терзийска Йорданка Терзийска счетоводител

Отписване на задължение



Фирмата има задължение към доставчик от 2009 г. - 20 000 лв. Управителят е уредил задължението, но не е взел никакъв документ и в последствие задължението остава счетоводно да се води. Сега въпросният доставчик си продава фирмата и задължението остава.

С какъв документ издаден от стария собственик може да се докаже изплащането на задължението от 20 000 лв?



Отговори

  • Когато сте платили на фирмата, тя трябва да е документирала плащането - квитанция, касова бележка, разписка. Ако нямате, направете, и старият собственик да го подпише. Иначе счетоводно може да направите разчет към Вашият управител, който да е платил към Доставчика. Остава да се докаже че Управителят е платил задължението.

    Имайте предвид Закона за разплащанията в брой, актуален към днешна дата, който ограничава до суми от 15 000 лв.

  • За да коментирате е нужно да сте регистриран в системата

-->