Задай въпрос тук
Ваня Ненова Ваня Ненова Потребител

Анулиране на фактура



Въпросът ми е следния: Издали сме фактура на клиент м.май 2012г.(не сме регистрирани по ДДС). Клиента я е въвел в дневника си за покупки м. май. Няма извършено плащане по нея. Сега - м.октомври 2012 искаме да я анулираме.Как е правилно да постъпим: Да анулираме фактурата и издадем Протокол за анулиране по чл.116, ал.4 от ЗДДС или да издадем Кредитно известие към фактурата?


Отговори

  • Здравейте,

    Какво трябва да направите зависи от причината, поради която искате да коригирате издадената фактура. Ако тя е сгрешена като данни, трябва да се анулира и да се издаде нова фактура. Ако имате разваляне на сделката, се издава кредитно известие.

    Поздрави,
    Пламен Донев
  • За да коментирате е нужно да сте регистриран в системата

-->